Komentáře

1 Gubi Gubi | 7. června 2011 v 15:15 | Reagovat

Moc hezky zpracovaný, to jsi všechno fotil a tvořil ty?

2 Bery Bery | 7. června 2011 v 19:29 | Reagovat

Díky moc, ano fotil jsem to, když jsem byl u strejdy v Katovicích

3 Taktový šotouš Taktový šotouš | 30. října 2012 v 23:08 | Reagovat

S tím zastavováním každého druhého rychlíku by to bylo asi problematické. Jízdní řád je uzpůsoben tak, že zde z dopravních důvodů zastavují výhradně "sudé" rychlíky, zatímco ty "liché" stanicí pouze projedou.

Pokud by mělo být realizováno zastavování (i pro nástup a výstup cestujících) každého druhého rychlíku (tj. každého druhého v každém směru), musely by se upravit časové polohy vlaků, a to až o cca 3 minuty.

Pak by ale nevycházel přesný takt, což by bylo, s ohledem na takt dalších vlakových linek a docela těsné zapojení těchto rychlíků jak do uzlu České Budějovice S:00 (tam je to tak natěsno, že dokonce ani nejsou zajištěny přípoje ve směru Plzeň - Horní Dvořiště!), tak do uzlu Plzeň hl. n. S:00, docela problematické.

Navíc tu je otázka, nakolik dostatečnou nabídkou spojení by byl jeden vlak za 4 hodiny (v každém směru).

Nakonec ani nebylo v GVD 2011/2012 realizováno to, o čem se píše v článku. Sp 1967 končí jízdu už v žst. Horažďovice předměstí...

4 Dana Dana | E-mail | 11. března 2014 v 10:48 | Reagovat

Bylo by dobré kdyby se katovická žel.zastávka obnovila..i o víkendech..muselo by se dát dohromady víc lidí..třeba by to pomohlo.Dostat se směrem na Plzeń o víkendu popř.Č.Budějovice je prakticky nmožné nehledě že přes týden se člověk dostane jedním směrem tam ale nazpět musí přes Strakonice což zabírá jak časově tak finančně náklady pro lidi co nemají auto ..a těch by se v Katovicích našlo dost..

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.