ZIMA 2010-2011 z mého pohledu

20. března 2011 v 23:32 | Bery
Po uplynutí dalšího ročního období, tentokráte zimy, opět přinášim souhrn toho nejzajímavějšího, co mě za toto roční období potkalo.


1. Polské "dřevolíno" u nás

Od 12.12.2010 do naší republiky nově zajíždí polské elektrické jednotky EN57, a to na lince Klodsko-Lichkov-Ústí nad Orlicí.


Polské "Dřevolíno" ve stanici Ústí nad Orlicí. 26.12.2010



Setkání českého a polského vlaku ve stanici Letohrad. EN57-1951 a řídící vůz 954(80-29 214-1). 26.12.2010



EN57-1951 v Lichkově. 26.12.2010

2. Focení v Želenicích nad Bílinou

15.1.2011
Rychlík v čele 363.069 předjíždí nákladní vlak na trojkolejném úseku Želenice nad Bílinou-Most nákladní vlak s 122.039


471.033

"CityElefant" čísla 033 v úseku Želenice nad Bílinou-Most



122.022 je poslední zástupkyní tohoto elegantního nátěru. Úsek Bílina Kyselka-Železnice nad Bílinou


121.055 je jedna z posledních provozních lokomotiv této řady. Prijíždí zastávku Želenice nad Bílinou

3. Regionova na Bůlovně



Reginova neznámého čísla chvíli po opuštění stanice Rakovník míří do Berouna. 5.2.2011


4. Sp 1711/1710 v novém řazení


714.229 v čele spěšného vlaku č.1710 se blíží do zastávky Královice u Zlonic.7.3.2011


5. Den na trati 174


751.105 na Manipulačním vlaku do Roztok u Rakovníka, 16.3. více zde...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama