"Bardotky" na trati 110

10. dubna 2010 v 21:03 | Bery
V únoru a v březnu byla na víkendový spěšný vlak do Mostu (1712/1713) mimořádně nasazována lokomotiva 749. Nejspíš tradičně z jarního nedostatku motoráků 854.  Jednalo se o nasezení lokomotiv čísel 749.146 a 749.162. Po dlouhé době se tak častěji objevila "zamračená" na trati 110. Kromě tohoto období uvádim i přehled výskytu "zamračených",nebo-li "bardotek" i před tím na horní části trati 110(Slaný-Louny). O dolní části(Kralupy-Slaný) nemluvim, protože tam zatím jezdí 751 pravidelně na nákladních výkonech hlavně přes Podlešín do Středokluk.


Výskyt lokomotiv 749/751 na trati 110 v období podzim 2009-zima 2010
12.12.09
749.039
Salon+Bp
Vánoční expres pro zaměstnance AŽD 
26.12.09
751.004
2*Btn
Sp 1712/1713; ve Zlonicích se porouchala-nedojela
17.1.
751.236
2*Btn
Sp  1710 ; jela místo 742.167, která se porouchala u Úholiček
31.1.
749/751 ??
sólo
ve 23.25 projela Královicema u Zlonic, o co se jednalo nevím


Nasazení lokomotiv 749 na spěšný vlak 1712/1713 v období únor-březen 2010

sobota
6.2(854)
Btn
neděle
7.2.
749.146
2*Btn
sobota
13.2.
749.146
2*Bdtn
neděle
14.2.
749.162
2*Bdtn
sobota
20.2.
749.146
2*Bdtn
neděle
21.2.
749.146
2*Bdtn
sobota
27.2.
(854.216)
Bdtn
neděle
28.2.
749.1462*Bdtn
sobota
6.3.
749.146
2*Bdtn
neděle
7.3.
749.146
2*Bdtn
sobota
13.3.
(854)
Bdtn
neděle
14.3.
?
?
sobota
20.3.
749.146
2*Bdtn
neděle
21.3.
(854.032)
Btn

749.039 s mimořádným vlakem společnosti AŽD ve Zlonicích. 12.12.2009


Sp 1713 se rozjíždí ze Slaného, v čele 749.146, 7.2.2010

Beztlumičová 749.162 se spěšným vlakem 1713 u Královic u Zlonic, 14.2.2010

749.146 s Sp 1713 projíždí zastávku Královice u Zlonic, 20.2.2010

749.146 se rozjíždí se sp.vlakem 1712 ze stanice Kralupy nad Vltavou, 21.2.2010

Sp 1713 v úseku Zlonice-Slaný, 749.146 28.2.2010

Sp 1713 poblíž Královic u Zlonic, 749.146-7.3.2010

Sp 1713 s 749.146 v úseku Královice u Zlonic-Slaný 20.3.2010
 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Lancelot Lancelot | 15. dubna 2010 v 9:45 | Reagovat

Nechci ti do toho kecat, ale píšeš hned  na začátku absolutní blbost. Není to kvůli tradičnímu jarnímu nedostatku motorových vozů 854, ale kvůli tomu, že když se podíváš na životnost motorů Catterpillar, u 854 už jaksi je na hraně udanné výrobcem a tak se děje to, že každej tejden je na dílně ve Vršovicích minimálně jedna rozebraná a ta pak někde chybí. Prioritní z 854 je KLadno a ty tři soupravy, pak Tanvald a až pak logicky nějaká trať 110

2 Lancelot Lancelot | 15. dubna 2010 v 9:47 | Reagovat

Dám ti příklad- 854 v tom polomáčeným nátěru. Před půl rokem byla na kompletní opravě v dílnách. Po půl roce běhu motoru byla před měsícem zase rozebraná ve Vršovicích..

3 beryh beryh | 16. dubna 2010 v 18:39 | Reagovat

Kde si vzal že se životnost motorů Caterpillar v 854 už blíží ke konci? Já si myslím že blbosti píšeš spíš ty. Problém nebude až tolik v motoru, ale hlavně v hydraulické převodovce, která i po rekonstrukci zůstala původní z 852/853. Termín "jarní nedostatek hyder" jsem si vymyslel sám podle dlouhodobého pozorování.

4 Kubik Kubik | E-mail | Web | 14. března 2012 v 20:40 | Reagovat

Hustyyyy, to teda jo

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama