Komentáře

1 Káčko Káčko | 20. listopadu 2009 v 13:31 | Reagovat

Pěkný a kvalitní popis stanice

2 Wena Wena | E-mail | 1. ledna 2010 v 12:24 | Reagovat

manipulacni kolej v Ciste je v soucasne dobe v rekonstrukci, patrne kvuli nakladce dreva, protoze se asi nebude nakladat drevo v Kralovicich. Duvodem je maly napravovy tlak na cisteckem moste. Pro vagony do Kralovic tak zajizdi pouze lehka posunovaci lokomotiva a ta zase neni schopna vytahnout od citeckeho mostu vic , nez 1 nalozeny vagon... :))

3 Filip Filip | E-mail | 24. listopadu 2010 v 18:15 | Reagovat

Jo, Wéno, a kde jsou ty časy, kdy jsme si bratrancem vychutnávali téměř dvouminutovoý rozjezd PV98??? v Malovicích u Netolic s Rajkou v zádech. Aspoň byla snaha kombinovat. A teď trať dole zavřou úpa... )-:

4 Filip Filip | E-mail | 24. listopadu 2010 v 18:17 | Reagovat

Jo, ale podstatné jsem vynechal. Bylo to s chcípáčkem 810. (-:

5 Wema Wema | 6. března 2011 v 12:31 | Reagovat

Kdysi se dali s 810 tahat i lehke nakladni vagony. jak to, ze dnes CD a CD Cargo se na takove jednoduche vypomoci nemuzou dohodnout??? Proc male regionalni trate nemuzou vlastnit primo dopravci? Pak si to muzou vozit i tou 810. Nechapu...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.