Jak se žije na trati 070

7. prosince 2008 v 22:07 | Bery |  fotoakce/výlety
Píše 18. listopadu 2008 a jednoho úterního slunečního odpoledne jsem se rozhodl že s kamarádem si vyrazíme fotit na okraj Prahy, na trať do Neratovic. Až na poslední chvíli, na pražskym ,,hlaváku" jsme na poslední chvíli určili přesnější místo, kde vystoupíme a vyrazíme po trati hledat dobrý ,,šotofleky". To vybrané místo je Praha Čakovice. Vystoupili jsme z rychlíku rychlíku 944, který dále pokračoval na Tanvald.


Rychlík v čele s motorákem 854.004


Na postrku rychlíku jela hydra 854.002, která byla v Byšicích odpojena i s jedním vozem Btn na osobák zpět do Prahy.

Osobní vlak 9542 do Byšic poblíž vjezdového návěstidla do stanice Praha-Čakovice. V čele 854.029.

Hydra 854.009 v čele osobního vlaku 9545 ze Všetat do Prahy.


854.033 na rychlíku 943 z Tanvaldu. Foceno v traťovém úseku Praha Čakovice - Praha Kbely.


Neidentifikovaný motorák na na osobáku 9508 do Turnova. Foceno poblíž zastávky Praha-Kbely.


Os 9511 zastavil ve stanici Praha-Kbely. V čele s motorákem 854.002. Tímto vlakem jsme se vydali na cestu o jednu stanici dále.

Stanice s novou fasádou. Praha-Satalice. Bohužel vytopenou čekárnu jsme zde hledali marně. V nedávných dnech ji jako v mnohých jiných stanicích zrušili a my jsme byli nuceni dále mrznout na nástupišti.


Pouze tato reklama, zpestřená nějakym vtipálkem, se nacházela na dveřích do čekárny.


Asi již dávno nepoužívaná informační tabule. Tento moderní způsob informování cestujích se přece jenom v každé stanici nenachází.


Na jedné ze staničních kolejích ,,blafala" lokomotiva 742.405, připravená na odjezd s manipulačním vlakem.

,,Náš" poslední vlak, kterým jsme odjeli zpět do prahy. Poslední hydra, kterou jsme se svezli, byla 854.033.


Odpolední zajíďku na tuto jistě zajímavou trať hodnotím velmi kladně. Měli jsme možnost udělat plno zajímavých záběrů vozů řady hlavně 854. Bohužel jsme se nedočkali ani jedné z Vršovických ,,bardotek" 749. Až večer jsem zákonitě zjistil, že mezi Byšicemi a Mladou Boleslaví byla tohoto dne nepřetržitá výluka a na ,,druhé straně" byl provoz v režii lokomotiv 749 a 753...

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama